MCU

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:36:21 CET 2004

Diky moc vsem za postrehy.

Dival jsem se na Zilogy (kdysi mi favorite s 8080), ale tam to vypada
vsechno co je za rozumne penize na OTP.

| Odes?latel: robert.feranec@levi-systems.com
| Ja ked som zacinal ... stiahol som si navod na postavenie jednoducheho
| programatora,
| kupil si PICko s FLASHkou, otvoril od neho pdfko a pustil sa do blikaca
:))
| (mozno mam niekde
| este ten adresar co obsahuje vsetko na com som vlastne zacal .. je to
| pravda uz trochu strasie (na internete
| su uz urcite jednoduchsie a lepsie vecicky), ale to hadam nevadi ... )

Byl bych radeji kdyby to melo vic IO pinu (v rozumnem pouzde za malo
penez).

| Nie je na to potrebny ziadny specialny navod pokial vam nie je cudzie
| programovanie v assembleri
| a pojmi ako register, port, akumulator ... tak to zvladnete hravo. :)

Kdysi to byla moje nejobl?ben?j?? metoda programovani :)

| Ak nemate az taky prehlad o tom, ako to vlastne v nutri funguje, mozte si
| pozret napr. na stranke
| http://dsplab.elf.stuba.sk .. a potom VZDELAVANIE ... su tam prednasky
sice
| z DSP procesora, ale mozno

Jo, to je hezke. Pred par lety jsem dostal na vanoce od AD docela tlustou
knizku o DSP (maji to i na webu v PDF). Tak me to nadchlo, ale nebyl cas a
skoncil jsem nekde v 1/6. ALe jsou tam velice zajimave informace a hlavne
je to obecne pouzitelne (priklady v BASICu).

Zdravi JL.