MCU

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:36:21 CET 2004

Zajimalo by mne, jak veliky rozdil je mezi instrukcni sadou Atmel51 a 8048.
Kdysi jsem v tom delal a mam k tomu docela dost literatury, tak by clovek
usetril :) nejen lesy.

Diky, JL.

Odes?latel: Jindrich Vidensky <prospecta@stonline.sk>
Ja ked som sa rozhodoval medzi PIC a Atmel51, pozrel som si dokumentaciu
k nim a ich instrukcnu sadu. Zistil som, ze PIC nie som schopny prezut
bez usilia vacsieho nez maleho, Atmel mi sadol, tak som zacal s nim.
Teraz pomaly zacinam laskovat s AVR a tiez sa to da. Podotykam, ze to
mam cisto ako konicka a robim s uC nieco tak raz za pol roka, cize
interval dost dlhy na to, aby som zase vsetko zabudol ;-)