Svetelna zavora se synchronni demodulaci

Martin Devera devik
Středa Březen 17 14:36:18 CET 2004

On Tue, 30 Jul 2002, Ing. Pavel Poucha wrote:

> Nemam zkusenosti s MC1496, ale jednoduchy synchronni usmernovac lze udelat
> kdyz zesileny signal inverujete, a pak synchronne prepinate treba obvodem
> 4053 mezi neinvertovanym a invertovanym signalem.

Hmm to ale plati pokud je nasobici signal obdelnik ze ?
Nemam v tom moc zkusenosti ale Fourierova transformace nasobeni
odpovida konvoluci obrazu. Obraz sinusu je impulz zatimco obdelnik
je impulz s postranimi laloky.
Tj konvoluce vstupniho signalu s modulaci sinusem bude DC napeti
indikujici presny match. Pokud to ale moduluji obdelnikem bude
DC napeti indikovat i vyskyt harmonickych modulacniho signalu
mam pravdu ?

Jinak ja by jste zpracoval vystup z toho 4053 muxu ? Normalni
low-pass RC ?

diky, devik