Fotak na USB bez USB

Lulu semin
Středa Březen 17 14:36:14 CET 2004

Zkusil bych se zeptat v prodejne zdravotnickeho zasobovani. Ja uz tam sehnal
vselico.On to sice neni primo vyrobce, ale prinejlepsim Vam daji k
nahlednuti katalogove listy (pokud je maji) a pak mate vyhrano. Alespon tak
to bylo v mem pripade.
Jeste se zkusim podivat v pondeli v praci po nejakem katalogu.
Napada mne jeste jedna moznost, a to pouzit male injekcni strikacky. Ty jsou
bezne k dostani - opet ve zdravotnickem zasobovani (nebo v lekarnach) a jako
uzaver spicky kapku tavneho lepidla. Vyhodou by bylo presne odmerovani
misiciho pomeru. Nevim jak vy, ale ja bych treba u meho oblibeneho epoxidu
Lepox Tempo Lachemu nejradeji nakopal do ....

Jiri Polasek