PIC(12F629 12F675)

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 14:36:14 CET 2004

Problem  je, ze se jedna o  novinku, ktera jeste snad ani neni v republice.
Uz jsem je poptaval v Ostravskem GMu a po dotazu v Praze mi bylo sdeleno, ze
ho jeste ani nemeli. Ze ho muzou objednat, ale s neurcitym terminem dodani.
Dost mi to pripomina situaci s 16F73-76. V ceniku byly, ale v prodeji se
objevily az za hoodne dlouho.
A pak vyvstava otazka cim programovat. Osobne mam od Asixu Picquick a ten ho
nezna. Nemam sice uplne posledni verzi SW od Elnecu, ale tipnul bych si, ze
je na tom uplne stejne. Ostatni, tot otazka.
Jiri Polasek