zapojeni displeje MC1602E-TRV

Stanislav Holecek hw-news
Středa Březen 17 14:36:13 CET 2004

www.aplusproducts.com/Lcds/MC1602E.html
www.cmail.cz/doveda/konstrukce/hod_lcd/

          Stanislav Holecek

HOLECEK MSE s.r.o., Heritesova 71, 389 01 Vodnany
www.holecek.cz

----- Original Message -----
From: VA Elektronik - Andel Vladimir ing.
To: konfera
Sent: Friday, August 02, 2002 10:53 PM
Subject: zapojeni displeje MC1602E-TRV

v GM jsem koupil displej MC1602E-TRV, v katalogu byl uveden jako novinka.
Jenze zatimco vsechny MC1602-xxx maji dle katalogu radu vyvodu dole vlevo a
1 je na pravem konci rady, tento ma vyvody dole vpravo, 1=gnd je vpravo v
rohu a nebo to ma byt naopak (vyvody nahore vlevo, 1 v levem rohu) jako u
jednoradkovych?
A nebo mi prodali neco jineho? Na druhe strane je:
GDM1602A
ver2.0
made in china
xiamen ocular
HLH-2
prosim poradte, nechci na nej letovat dratky, kdyz do direk budu potom cpat
kolicky a potrebuju co nejdriv nakreslit tistak.

Andel