RE: měřící přístroj

Michal Vanka michalv
Středa Březen 17 14:36:12 CET 2004

To nam kdysi na stredni skole jeden ucitel (jmeno si uz bohuzel
nepamatuju) ukazal metodu, jak merit baterku - totiz ampermetrem.
Vzal Avomet, prepnul na rozsah 6A a na maly okamzik baterku "zkratoval"
(jenom tuknul).
Kdyz byla baterka dobra (vnitrni odpor maly), tak proud byl velky.
V opacnem pripade naopak 8-).
Toto mereni se musi delat s ruckovym meridlem,
pomalost digitalu takto zkousene baterce rozhodne neprospeje.

MV