Napajeni uC z autoelektriky - TRANSIL

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:36:11 CET 2004

>Investice, to je ten nejvetsi problem. Porad jich neni dost k tomu, co bych
>potreboval.

A taky nikdy nebude, s tim je nejlepsi se smirit. :-)

>Vybaveni:
>1)PC by bylo(zaklad)
>2)programovadlo by taky bylo
>3)svab by taky byl
>4)vyvojovy nastroje(freeware)
>
>Bod 4) mne omezuje. Delam prevazne v C a jejich cena je dosti vysoko.

Scott Dattalo pracuje na portu SDCC, ovsem zatim je v puli cesty.

>A nemyslim si, ze C je chyba, ale spis krok spravnym smerem.

Jestli je Vasim cilem co nejnizsi rozpocet, tak bych s timto nazorem skoro polemizoval.

>Cena stale klesa, a vyrobce prichazi s novymi radami(18x), ktere maji lepsi
>vlastnosti a pritom treba 18F242 ma dosti nizkou cenu.
>Takze instrukcni soubor se bude casem mnenit(uz se stalo), ale zdrojak v C
>budu muset upravit jen malo. Ale i tak instrukci sadu znam.

Teoreticky muze nastatat situace, ze zmena procesoru je nutna (treba v pripade, kdy cena procesoru je urcujici pro cenu vyrobku a konkurence tlaci cenu dolu), ale v ostatnich pripadech bych neopravoval, co neni polamane a ponechal v zarizeni starsi procesor.

J. Hanzal