Jak na PLL v I-Q demodulatoru

devik devik
Středa Březen 17 14:36:11 CET 2004

Zdravim.

Panove, prosim prozkoumejte si PC na viry.
Ackoli jsem prohledal sve stroje cim slo,
nenasel jsem zadny virus a presto nekteri
lide dostavaji viry jako by ode mne (zatim
vim o jednom), coz se mi moc nelibi - jiste
chapete proc :). Nektere tyto vytvory lidi,
kteri asi nemaji co delat, se totiz podepisuji
nekterou z adres, kterou najdou u Vas v adresari.

Protoze moje adresa je asi nejvice "proflakla" zde,
obracim se na Vas vsechny s prosbou o zvyseni
pozornosti ohledne viru, protoze jiste neni ucelem
si vzajemne skodit byt i jen takto.

Linuxaru se to "asi" netyka, myslim neni treba
to vice rozvadet :).

S dikem

--
Jiri Bezstarosti