OT Log. Analyzator

devik devik
Středa Březen 17 14:36:08 CET 2004

Od: "Igor KOPRIVA" <xKoprivaI@seznam.cz>
Komu: <hw-news@list.gin.cz>
Odesl?no: 7. srpna 2002 9:12
P?edm?t: Re: Napajeni uC z autoelektriky

 Dekuji vsem za podnety ohledne napajeni z auta.

 Myslim ze nejrozumnejsi bude pouzit DC/DC na zmenu z 9V-25V (asi to pujde i
do nakladaku) na 5V a pak linearni stabilizator LE33 na 3.3V - potrebuju 2
napajeni :-( . Pouziju zrejme LM2575-5V. Rad bych se zeptal na pouziti typu
tlumivky ve vystupnim obvodu LMka. Koukam do katalogu GM a velice rad bych
pouzil SMD tlumivku, jenze podle navrhoveho programu ma mit odpor 0.16Ohm,
coz ty SMDcka nesplnuji ani nahodou. Jake tlumivky pouzivate bezne, prosim?
Navrhoval jsem ten obvod pro vyst. proud 250mA.

Igor.