nabijecka nimh

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:36:04 CET 2004

Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@k-net.cz>
> Jenze podle toho vztahu se ta hmota pohybuje rychlost? sv?tla 8-)

Nikoli, vztah je obecny, tedy hmota obsahuje cca 90 PJ/kg energie,
nebo obracene energie ma hmotnost cca 11,1 ag/J. Patrne si to pletete
s relativitou hmoty, kdy hmotnost pohybujiciho se telesa roste s tim,
jak se rychlost blizi k rychlosti svetla.

> Jinak dobr? f?r! To by cht?lo na toto t?ma v dubnu napsat do odborn?ho
> tisku. No, ikdyz... Ale t?eba v n?jak?ch novin?ch, tam by se toho chytli
> novin??i, kte?? rozum? vsemu a ni?emu a ud?lali by z toho senzaci stolet?.

Jeste by se to dalo rozvest: Vyrobce tam puvodne to misto mel,
ale jak se vzdy do baterie nabiji 140 % kapacity, ale vybiji jen 100,
postupne se clanek zanasi a kdyz uz ma sve za sebou, tak uz nezbyva
misto a proto se nafukuje:-))))

Kdyz se toho chytnou novinari, tak si toho vsimne i marketingove
oddeleni nejake firmy a v teleshoppingu pak budou nabizet specialni
cisticku akumulatoru, ktera by ty nanosy odstranovala a soucasti
neuveritelne levne sady bude zdarma i maly cistic baterek do hodinek
a vodicka na cisteni autobaterii a to vse za pouhych 4 999 Kc:-))))

Pavel Hudecek
http://www.diametral.cz