radic, USB a Win2k

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:36:04 CET 2004

| Odes?latel: Miloslav Kazda <miloslav.kazda@volny.cz>
| ja bych zkusil ty karty mezi sebou zprehazet. Mel jsem podobny
| problem, kdyz jsem se pokousel rozchodit svoji konfiguraci (SBLive,
| FireWare, Sit, Modem) a to jsem mel jeste pozadavek, ze zvukovka musi
| byt dole. Stravil jsem u toho asi tak 2 hodiny.
Pod W95 jsem pres 3 hodiny (nekecam!) instaloval winmodem. Jedine co
pomohlo byl reset PCI sbernice vyvolany z BIOSu (nekdy se jemnuje taky PnP
reset a pod). Po kazdem resetu se nahodne prestehuji IRQ a adresy, tak
jednou karty dojdou zadane konfigurace IRQ&spol kdy to bude fungovat. No
abych dal ruku na srdce, obcas jsem tomu pomohl vysilajicim mobilem
priblizenym k PCI sbernici...

Zdravi JL.