Jakou tlumivku pro spinany zdroj

Igor KOPRIVA xKoprivaI
Středa Březen 17 14:36:03 CET 2004

Hmm to je fakt, je nutne tu energii nekam ulozit pro opetovne pouziti coz
tech SMD civecek zrejme neni. Ten odpor je fakt uvedeny u tlumivky a jak
jsem zjistil v GM katalogu, toroidni tlumivky ho splnuji, takze je to zrejme
naznak ze by to mel byt toroid :-).

Dekuju vsem za pripominky a navrhy,
Igor.

----- Puvodn? zpr?va -----
Od: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
Komu: <hw-news@list.gin.cz>
Odesl?no: 9. srpna 2002 20:47
Predmet: Re: Jakou tlumivku pro spinany zdroj

> Zasadni predpoklad je, aby tlumivka, respektive jeji jadro bylo schopne
akumulovat dostatecnou energii, kterou bude dodavat pri vypnuti spinace. V
SMD tlumivce toho materialu v jadre moc neni a tak akumulovana energie bude
mala. Krome indukcnosti je jeste dulezity parametr spickovy proud, ktery ma
tlumivka snest. Ten odpor - netyka se spise vyhlazovaciho kondenzatoru?