Prodej napadu?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:36:03 CET 2004

>// Jestli Vam prisel nejaky spam, ze Vase genialni napady rozesleme
>// vsem bussinesmanum na svete, kteri se jenom tresou, aby Vam
>// mohli vyplacet licencni poplatky, a to vse Vas bude stat pouhych
>// $499, tak tam bych si doopravdy daval pozor.
>
>Nejsem blazen, na tohle jsem prestal verit v roce 91.
>To bylo zrovna, kdyz jsem cetl, ze nase rodina vyhrala BMW,
>ale musime si jeste neco koupit.

My jsme zase dostali dopis, ze jsme vyhrali $10^7 (deset milionu). Tenkrat jsme se s manzelkou pohadali, za co je utratime :-).

>Videl jsem Vas web. Zaznam tlukotu srdce pavouka? Hezke.

Ovsem musi to byt pavouk jako krava, teda chci rici jako byk :-)

>Ten pojem napad jsem uvazoval trochu komplexneji.
>-napad
>-realizaci
>-podpurne prostredky(jsou-li treba)

Takze mate vyrobek, prototyp, ale nechcete nebo nemuzete ho vyrabet a prodavat. Vyroba je vetsinou nejmensi problem, existuje rada firem, ktere Vam vyrobi, co si objednate. S prodejem uz je to horsi. A vyrobu take musi nekdo financovat...

J. Hanzal