aky tranzistor?

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak
Středa Březen 17 14:36:01 CET 2004

Dobry den!

Testujem jedno zapojenie, v ktorom spinam anody lediek cez PNP tranzistor na
+3,5 V. Baza tranzistoru je cez odpor pripojena na dekoder 74138. Kedze tych
lediek moze byt naraz zapnutych 1 az 20, treba spinat prud 50 az 1000 mA
(1A).
Povodne som tam mal BC640, ale ten ma pri v?csich prudoch dost velky ubytok
nap?tia Uce, takze by som tam chcel dat nejaky MOSFET.
Vyskusal som uz IRFD9120 zo suplika, ale tam nestaci nap?tie Ugs na uplne
otvorenie, pretoze tranzistor sa chova skoro ako zdroj prudu 400 mA.
Mozno by vyhovoval IRF7314, ten ale musim objednat.

Poradte, aky tranzistor pouzit? Aby mal male puzdro (moze byt aj SMD), lacny
a dostupny.

Dakujem

Richard Kaliciak