Re: Vrtacka Ferm

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:36:00 CET 2004

S uspechem jsem pouzival alobal. Na vrtak namotejte prouzek alobalu
do pozadovane tloustky. Pak v klestine poradne utahnout, sice se
alobal trochu zmackne, ale vrtak drzi a nehazi. S uspechem jsem to
pouzival pro normalni vrtacku ve stojanu a i mini vrtacku s klestinou
nad 1 mm.
  Casem vas to ale stejne prestane bavit a koupite novou vrtacku,
zduvodnite si to treba tim ze bude rychlejsi.

Radek

Reklama:
Jak si stoji kurz koruny? http://kurzy.seznam.cz