Vrtacka Ferm

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 14:35:59 CET 2004

> pozor ta proxonacka hlavicka neni spatna,ale ma dost extra zavit!

Vrtaky ze slinutych karbidu jsou vynikajici, ale hrozne krehke. Hlavne ty
male (pod 0.9). I ve stojanu to chce dat se na modleni.
Ja koupil hlavicku v GESu, stala nejakych 260,-. Uchyceni na hridelku
(myslim ze 2.3mm), kterou jsem vyrobil ze zlomeneho vrtaku. Ma to jedinou
drobnou nevyhodu, ze se tim vrtacka prodlouzi. Ale vzhledem k tomu, ze ji
mam ve stajanu, tak mi to nevadi.
Jiri Polasek