Chemicke pajeni.

ladmanj@volny.cz ladmanj
Středa Březen 17 14:35:59 CET 2004

Pajeci pastou to v amaterskych podminkach jde, ale doporucuji si to
nekde bokem nekolikrat vyzkouset. V loni jsem pri svem prvnim pokusu
o tuto techniku zk..vil soucastky a desku dohromady za 5 litru. A to
vsechno behem necele pulhodiny. Proste jsem to tou horkovzdusnou
pistoli prehral. Byl to zatim muj prvni a posledni velky projekt v
SM technologii. Doma mam jeste dve neosazene desky, ale nebyly
prachy na nove soucastky a dnes uz je ta konstrukce zastarala, da se
udelat polovicne velika a slozita.  Tak kdyz k te skode prictu to,
ze zbyle tistaky uz nepouziju je skoda  jen na materialu 7000, ktomu
asi 150-200 hodin prace. Chtelo se mi zastrelit. Pro nekoho je to
mozna jeste smesne, ale z civilkarskeho platu, nebo, tenkrat, z
brigad pri studiu to neni zadna pr... Tak jsem vam prednesl jaka
asociace u me probehne, kdyz se rekne pajeci pasta a horkovzdusna
pistole.  Jakub Ladman