HW

J. Polívka jpolivka
Středa Březen 17 14:35:58 CET 2004

kdyz je tu rec o pajeni smd
u conrada jsem videl (ukradli mi napad :)))  malou fritezu s uriznutym
vrskem, jakozto zarizeni pro pajeni v cinove lazni, docela by me zajimalo,
jestli je to pouzitelne, ma nekdo nejake zkusenosti?
co struzka, jaky cin, klasika kontra smd, ...
jez

takove lazne je mozno sehnat i jinde (IKA apod.). Obavam se ale, ze jsou
urceny spise pro lepe vybavene prostory (digestore), protoze pajeni macenim
v cinove lazni produkuje docela velke mnozstvi plynu nehezkeho slozeni,
ktere rozhodne nedoporucuji dychat. Aparaty na pajeni vlnou maji velmi
dumyslny system ventilace, tyto lazne samozrejme nikoliv. Strusky bych se
nebal, ma vzdy mensi hustotu nez roztaveny kov.
Malo se to vi, ale onech 60% olova v pajkach v roztavenem stavu vyvol?v?
slusnou tenzi par olova, podobne jako rtut. Takze pokud pri pajeni nasavate
vune :), muzete nam podle svych dispozic poslat za par let do analytickeho
praktika zmineralizovana jatra at mame kvalitni biologicke vzorky pro
rozsahy mg/kg :))), ktere se jinak tezce shani ...
Hezky den, Simon Cihelnik