OT Log. Analyzator

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 14:35:58 CET 2004

Milan Kostomlatsky wrote:
> Jaky by byl Vas nazor na jednodychy LA s nasledujicimi parametry:
> - pripojeni USB
> - 32 kanalu
> - 128k(256k) samplu na kanal
> - max 100MHz
> - nastavitelny pretrig
> - 2x externi CLK
> - 2x externi TRIG
> - SW pod Wokna (se zdrojaky pod GNU)
> - HW pod GNU
> - cena pod 5k Kc

Proc ne. Jen nevidim nikde zminku o vstupnich obvodech (nastavitelny
prah log. urovni). Nedavno jsem si nacrtl vstupni rozhranni pro log.
sondy k Bitscope (http://www.vitrum.cz/snail/bitscope.htm), ktery ma
jen 8 dig. vstupu. To se mi zdalo malo a zaroven jsem chtel i galvanicke
oddeleni nekterych vstupu, tak z toho vzniklo zapojeni, kde je jen 7
vstupu pripojeno primo do BitScope a dalsich 8 jde na vstup binarniho
komparatoru (74688), jehoz vystup jde pres rychly optoclen na ten
zbyvajici 8. vstup BitScope. Komparator ma na druhem vstupu 8 DIP
spinacu.
Takze je mozno pozorovat 7+1 signalu, ale spoustneni lze nastavit dle
stavu 15 vstupu (tech dalsich 8 jen rucne a pravda bez moznosti
nastaveni ci sledovani hran, zato vsak galvanicky oddelene).

--
Regards
           Petr Krc