Programovaci specifikace pro NEC V850.

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:57 CET 2004

Zdravim.

Myslim, ze uz mam informaci i diky teto konfere docela
"pouzitelne" mnozstvi i kdyz experimentum se jiste nevyhnu.
Tedy az mi ony NEC prijdou, dam se do experimentovani.

Ono ani pro firmu koupit cele vyvojove prostredi a
programator neni zrovna "zadarmo" a pro prvni seznameni
uvalit desitky tisic se nikomu jiste nechce - to si muze
koupit az bude vedet, ze se mu ty penize vrati a tak prvni
seznameni udelat i na nejakem neprofi reseni nikdy neskodi.

Mlcenlivost NEC ohledne nekterych veci je skoro desna a
jediny duvod neco s tim delat je to, ze ty chipy vypadaji
fakt slusne, protoze jinak bych se pri takovem "utajeni"
na jakoukoli soucastku ani nedival - vetsinou se da jit jinam.

Kdybych se tak "nezamiloval", dokazal bych si rict, ze mi
to opravdu nestoji za namahu.

--
Jiri Bezstarosti