Re: Re: SMS brána

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:35:52 CET 2004

Zdravim.

Neda mi nevyuzit situace, kdyz je tady odbornik,
ktery s NEC jednochipy dela.

Zajimalo by mne, zda se da nekde stahnout jednoduchy
assembler pro NEC, neco ve stylu MLASM pro 51
ci MPSAM pro PIC. Nejlepe obycejna "komandlajna",
nebo klidne i okno s cudlikem, kam se da ASM a
vypadne HEX k vypaleni.

Sice takovy ASM prave pisu, protoze jsem zadny vhodny
uplne free neobjevil, ale pokud by byl k mani, byla by
to uplne zbytecna prace a navic jako vec "neobchodni",
tedy pro radost, nema zrovna moc prioritu a tak nez to
dopisu ... nebude to zkratka hned :(.

Prosim dejte vedet, jestli neco takoveho free existuje
a pokud ano, kde to stahnout.

Dekuji

--
Jiri Bezstarosti