Re: Re: SMS brána

Vymětal Tomáš vymetalt
Středa Březen 17 14:35:51 CET 2004

...> A mozna jsem (neumyslne) jeste na nekoho zapomel.

> Staci to na mou obhajobu ? :)))

Ale vzdyt jsem psal - nic ve zlem, navic to nebylo na Vas :-) ... Jsem jen v
posledni dobe ponekud nervni z "unifikace" a la Mrkwosoft, kdyz neco nekdo
shani (ted nemyslim soucasti), tak ho vsichni posilaji pouze do
"globalizatoru" typu TESCO, HYPERNOVA a janevimjakychjeste (jako kdyby
nebyly normalni - male obchody) atd. apod. Takze - kdyz ted "lehlo" GMko a
vsichni najednou nevedi, kde nakupovat, nejak jsem mel ten pocit, ze
snad....

Nebojte, trpim na Vas - mam dojem, ze jsme docela podobna krevni skupina :-)

Jirka