Tlumivky SFT52501.

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:35:51 CET 2004

> K  S 900/1250/2000 REV 1
> O    2223P04 9223K-
> R    356-7001 @ APCC
> E    M C INTEL 1980
> A    M SIGNETICS

SIGNETICS je myslim soucast Philipsu, znameho
hodne zdokonalovanim 8051, jehoz jadro pochazi
z docela davnych dob od INTEL. Ze by to tedy byla
8051 ? Pocet pinu sedi a 18 a 19 krystal a pod nim
na pinu 20 zem by byla zase 8051.

Je to ale jen uboha dedukce, prece jen mi ta cisla
moc nerekla.

Mrknete, zda je neco podobneho osetreni resetu
na pinu 9 a napajeni na pinu 40. Pokud jsou vyvody
29 a 30 nezapojeny (kdyz neni externi pamet) a
pin 31 je nepohyblivy (je v nejake urovni) pak bych
na tu 8051 vsadil se slusnym kurzem :).

No a pokud to ma seriak (tu UPS presne nevim)
privazany na piny 10 a 11, je to skoro rana jistoty.

--
Jiri Bezstarosti