Ethernet + RJ45 => optika

Landa Martin Martin.Landa
Středa Březen 17 14:35:46 CET 2004

Diky ale to jsem jiz take nasel - nemohu ale prijit na to zda
je nekde info o tom jak je to kodovane a zda se za zbastlit
dekoder - chtel jsem si udelat rizeni mrazaku s hysterezi -
pri nocnim proudu mrazit az do teploty t1 a pri denim proudu
prestat mrazit nad t2 kde t1 < t2. Tim padem bych se drzel
v rozsahu teplot ale usetrilo by to :)
Nechtelo se mi tahat dalsi kabely od hodin tak jsem si rikal
ze bych to dekodoval primo z vedeni - pokud to tedy jde ...
devik