Ethernet + RJ45 => optika

devik devik
Středa Březen 17 14:35:46 CET 2004

Vysila se sekvence nul a jednicek na ktere se nastavuje
nejen zesileni ale hlavne faze PLL. Navic tato "preamble"
sequence slouzi jako start marker pro SDLC-like framing
pokud si dobre pamatuji.
Na 100mbit musite navic posilat FEP pulzy aby to poznalo
ze umite 100mbit.
Nekde (myslim ze ethernet.org) to bylo moc pekne vysvetlene.

devik