Nocni proud

mcmlxxx mcmlxxx
Středa Březen 17 14:35:44 CET 2004

poradim Vam takto:

pokud mate nocni proud, urcite mate nejaky spotrebic ktery je blokovan
proti pouziti denniho proudu.(prepina se to ridicim vodicem a civkou).
Tento spotrebic ma urcite hlavni vypinac
(takovej ten bilej kolibkovej s doutnavkou) .
Vyvedte si z tohoto spinace (nebo primo ze spotrebice ) zivej vodic -
a je to.
Kdyz je vodic pod napetim - jde nocni, kdyz je bez napeti jde denni.

Mam tak udelanou indikaci nocniho proudu doma.

Ono se totiz v kazde oblasti pouziva ke spinani jineho povelu.