Ethernet + RJ45 => optika

Landa Martin Martin.Landa
Středa Březen 17 14:35:43 CET 2004

Nemohl by jste mi poskytnout nejake schema ci odkazy na Vase reseni.
Nebylo by lepsi ten signal +/-2V pomoci frekvencni modulce namodulovat na nejakou nosnou frekvenci treba 90MHz a bak by +2V odpovidalo 100MHz, 0V 90MHz a -2V 80MHz? Byla by vubec ledka ci laser schopen blikat takovou frekvenci? A co prijimaci fototranzistor nebo fotodioda? Me se vali doma jen dva lasery z ukazovatek a jeden infra LT026MD z laserovky.

ML