Pajeni mikropajkou.

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:41 CET 2004

>To vypada velice dobre, pouzivam klasicky kulaty hrot vypilovany do jehly -
>tohle me nenapadlo. Vyzkousim, diky za tip. Jen jednu drobnost - nebude se
>ta vypilovana ploska v tom cinu vic rozpoustet? Ja tu svoji jehlu musim
>porad pribrusovat (kdyz oni ty nozicky delaji taky cim dal tim bliz u sebe
>:) a uz takhle je strasne hubena.

Tu plosku neni treba opravovat a je porad "potazena" cinem,
tedy jestli uvnitr neco chybi nevim, musel bych zjistit pilnikem :).
Ta med je na mem hrotu totiz jen uvnitr, na povrchu je tak 2mm neceho
"stribrneho".

Ovsem ja nepajim nejak hodne a take jen tak jednou ci dvakrate
do tydne a casto vezmu do ruky radeji trafopajku, tedy zkusenost
s nejakym superpouzivanim jiste nemam a hrot mi vydrzi dlouho.
On "jednochipista" vetsinu casu pise :))).

--
Jiri Bezstarosti