Ethernet + RJ45 => optika (a Ronja a radio)

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:35:40 CET 2004

On Tue, 27 Aug 2002 Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote:

> Ja nevim - o te ronje jsem slysel, ze to kazdemu druhemu nechodi a
> konstrukce typu vrabci hnizdo - Brrr ja bych to nedelal. To, jak to
> "prostreli" dest bych rad videl - dost pochybovacne nad tim kroutim hlavou.
> Pravda ale je, ze to neznam ani teoreticky ani prakticky - takze je to jsen
> muj odhad - proste se me tomu nechce moc verit. Az uvidim uverim :-)) .
> Kdyby to tak chodilo, pouzivali by to profesionalove taky a meli by po
> problemech s homologaci, vyuziti pasem a pod. Zatim ale vidim, ze s tim
> pokusnici nadseni amateri (nic proti nim - je to moc zajimave).

profesionalove to pouzivaji a profesionalni zarizeni toho druhu se
prodavaji za tezke penize. A pri tom je to stejne citlive na mlhu jako
ronja, hlavni vyhodou je velka rychlost a nepotreba licence. Obvykle
se to pouziva v primorskych oblastech kde je cisty vzuch a malo mlhy.