Tranzistor z tachometru

MB benes.m
Středa Březen 17 14:35:39 CET 2004

Pokud Vam pri experimentech dojdou, ozvete se, mam jich asi 10 v supliku a jsem si _naprosto jist_ ze je uz nikdy nepouziji :-)

Znate treba ten efekt, se kdyz se pise na branu B nebo C a chcete "prihodit" nekam jednicku, tak ta 8255ka pusti na vsechny nozicky te brany na chvilicku nulu? Svrbelo me kladivo, kdyz jsem na to jednou v noci prisel :-))

Zdravi,

Jiri Naprstek