UPS

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 14:35:38 CET 2004

>Zdravim,
>nevite nahodou nekdo jaky by mohl byt odebirany prikon ve wattech u UPS
Back
>500MI?.Potrebuji do specifikace jednoho projektu , ale na APC sem to
>nenasel.Maji psany maximalni odebirany vykon 300W ale kolik to zere kdyz
>je to v nabitem stavu a nebo pri nabijeni to se nikde nepise:-))

Zmerit wattmetrem nebo trochu zauvazovat:

- samotna elektronika trosku topi, ale tipnul bych to na 10W
- nabijeni AKU. Mam 500CS a ta ma 7Ah/12V aku. Nabiti trva asi 4 hodiny,
tedy pri zapocteni ztrat tece do aku (a to se dat daky zmerit) prumerne 3A,
coz je 40W, spolu s elektronikou je to 50W.

To je za predpokladu, ze se aku nabiji konstantnim proudem. Muze byt
nabijen podle nejakeho algoritmu, kdy nebude spotreba konstantni.

S pozdravem

Ing. Petr Lup?nek
datov? komunikacn? syst?my
odbor Informatika