Info o USB

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:35:38 CET 2004

> Ja vim, jsem valecny stvac - ale co to myslis tim HID ??? Doufam ze ne HID
class :-))

Byl jsem upozornen Pavlem Krejcim (mym vrchnim cenzorem :) .. a vidim, ze uz
se pole cenzoru nechutne rozsiruje :))) ), ze jsem uvedl mirne receno
nepravdu:
HID jsou sice plne ve specifikaci 2.0 definovany, ale pochopitelne pracuji v
rezimu low speed (str. 12, specifikace USB 2.0) - zase jsem psal drive nez
jsem myslel :(
proto mel onen radek znit:
"Deje se tak rozpoznanim ?zarizeni odlisneho od HUBu? (specifikace definuje
Functional vs. HUB) v modu full speed a naslednym odstranenim pull up
rezistor v obvodu."

Hezky den, Simon Cihelnik