Ethernet + RJ45 => optika (a Ronja a radio)

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:35:37 CET 2004

Kdyz jsem v Linuxu opravoval OHCI driver tak jsem pokecal s lidma
co pisou EHCI (USB2). Vetsina cipu ma omezeni PCI toku (NEC napr
na 28Mbyte/s) nejvice dosahli kolem 40MByte/s s Philips cipem.
Nevim na kolik jste spocital ten limit vy .. toto jsou zmerena
data.
devik