OT: Re: Tmavnuti monitoru

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 14:35:35 CET 2004

>No, zaj?mav? by bylo t?ch 39mV, po?et m??en? 50 je ide?ln?, galvanick?
>odd?len? nen? pot?eba, a nutn? pouze jeden kan?l. Z toho se tak? odv?j?
>po?adavek ceny, vej?t bychom se m?li do 3 tis?c. N?jak? n?pad? Jde sp?? jen
>o p?evod nap?t? do digit?ln?ho tvaru a na rsko, mo?n? by se dal akceptovat i
>praleln?, musel bych se poptat. Jde o za??zen? pro hospodu. Mal? plo?inka s
>tenzometrem (cca 7000), p?evodn?k nap?t?, pc, skener ean.

Vemte v uvahu, ze kazdy tenzometr ma jistou nelinearitu, hysterezi a teplotni zavislost. 16 bitovy prevod je dle meho odhadu zbytecny, s 12 bity pravdepodobne vystacite a jeste bude rezerva. Neni prece nutne zjistovat objem s presnosti na 1ml. Take referencni napeti prevodniku by melo byt odvozeno od budiciho napeti tenzometru (nebo budit ze stabilniho zdroje).

Jestli nebudete mit zvazenou konkretni lahev, obaval bych se znacneho rozptylu hmotnosti jednotlivych lahvi tehoz druhu.

J. Hanzal

Laboratory instruments, custom design, GPS modules Laipac
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East