Stitky ze supermarketu?

Jiří Krul jKrul
Středa Březen 17 14:35:32 CET 2004

Pokud to spravne chapu jde o elektronickou ochranu protu kradezi.
V podstate jde o magnetofonovy pasek.

> Zajimalo be mne, kde by se daly sehnat.
U dodavatelu el. ochran pro obchody.

> A pak ta nejdulezitejsi vec, jakym zp?sobem se ?tou,
> zapisuji informace na ten pasek.
Nevim zda to nazvat ctenim, nenese to, zadnou jedinecnou informaci, kterou
by stalo zato cist.  v podstate to pouze pri pruchodu
pres detekcni civku u vchodu ma spustit poplach, tj. vratit vysokofrekvencni
signal generovany civkou, vlastne jde o antenu, ktera se, pokud zaplatite,
u pokladny znici silnym magnetickym polem tak aby poplach nevyvolala.
Nezapisuje se na to, "aktivni" ochrana bude houkat v kazdem obchode do ktere
ji prinesete stejne.

Lze to pomerne jednoduse osalit napriklad obalenim kovovou folii (alobal), v
podstate staci i masivni kovovy predmet v bezprostredni blizkosti.
Vzdy me pobavi ochrany nalepene na masivnich kovovych vecech (kleste apod).