display z led matic ovladany mikrokontrolerem

kam78@post.cz kam78
Středa Březen 17 14:35:31 CET 2004

Ahoj lidi, prisel jsem k par modulum displaye a tuze rad bych je
rozchodil.Prosim o navrhy.
Popis:
4 krat led matice
na kazdou matici 74hct573 a uln2803
a na modul pic16c57-rc/p

Chtel bych ten pic vyuzit i s jeho programem, proste cely modul pouzit. Do
picu jde 12 linek, (kdyz tak bych upresnil kam, aby se mohlo rozhodnout
jake jsou datove a jake adresni). Puvodne bylo nekolik modulu paralelne k
dat. sbernici,vice radku tvorilo nekolik techto sbernic.
Modul jsem zkousel tak ze na tech 12 linek jsem nechal menit bity (na
paralel. portu a vlastni programek) tak na display byl jen chaos.
Diky predem za navrhy jakou to muze pouzivat komunikaci. Kamil

mail2web - Check your email from the web at
http://mail2web.com/ .