Tmavnuti monitoru

Peter BROSTL pbr
Středa Březen 17 14:35:31 CET 2004

Tak tohle mi pripada spis jako lehce deformovana maska - nema problemy s
konvergenci?
Zkusikl bych to reklamovat, za to nic nedate.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Peter BROSTL" <pbr@stonline.sk>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, August 30, 2002 1:19 PM
Subject: Re: Tmavnuti monitoru

Zatial sa toto prejavuje iba na rozliseni 800x600 na kmitoctoch 75-100Hz,
najvyraznejsie na farbe,aky ma cisty desktop vo windowsoch (ten zeleny alebo
na tmavosivom).
V prilohe (aj dojde spravne) posielam rozlozenie tychto pruhov ci cim to
nazvat.
Podotykam ze tieto pruhy nie su velmi vyrazne,resp.ledva ich vidno,ale su
tam :(

PBr