display z led matic ovladany mikrokontrolerem

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:30 CET 2004

>Chtel bych ten pic vyuzit i s jeho programem, proste cely modul pouzit. Do
>picu jde 12 linek, (kdyz tak bych upresnil kam, aby se mohlo rozhodnout
>jake jsou datove a jake adresni). Puvodne bylo nekolik modulu paralelne k
>dat. sbernici,vice radku tvorilo nekolik techto sbernic.

Chapu-li to tedy spravne, pak to ridi PIC do ktereho se posilaji data
po 12ti dratech, tedy ten PIC je jakymsi radicem displaye.

PIC muze pouzivat velice rozlicne druhy komunikaci, zalezi jen na tom jaky
je v nem program. Co se tyce pinu, muze pak tedy byt kterykoli I/O pin PICu
cokoli (s malymi vyjimkami), co z nej udela ten kdo to do nej napsal :).

Nemate vice informaci ? Zkuste to nakreslit. Sice to uplne k jasnemu reseni
stacit asi nebude, ale originalnich myslenek neni na svete az tak moc, tedy
treba
se alespon zuzi okruh nutnych variant k odzkouseni. Napriklad 8bit branu
bych si zbytecne nedelil na nekolik bran PIC atp. Jinak vsechno to jsou
draty smerem k PIC nebo neco vede i zpet ? Zkousel jste zmerit, zda jsou
vsechno vstupy do PIC nebo to vite ? Tedy jsou nejake vystupy smerem z toho
PICu (ze by treba nejaky handshaking) ? Pokud to PIC nemeni za behu programu
(vstup/vystup), staci zkusit komunikacni draty dat pres odpor treba 4k7 k
Vdd a
Vss a kdyz se na pinu objevi stejne napeti jako jste to k nemu pripojil, je
to vstup.
Pokud ne, pak tam ma PIC udelany vystup a asi jim bude rikat neco o tom,
ze uz data prijal a to by mohl byt nejaky handshaking.

--
Jiri Bezstarosti