Ako urobit vlastnu PCI kartu?

Jakub Slajs xslajsj
Středa Březen 17 14:35:29 CET 2004

> Kdysi sem nekdo posilal nasledujici link:
> http://elm-chan.org/works/pci/report_e.html
> J.S.

Ted jsem si na ten clanek take vzpomnel, kdyz jsme ho znovu uvidel (ty
dratove spoje zespodu mi ho pripomnely) :) ! - jednoduche, elegantni a
vtipne ...
Jak rika Milan, chtelo by to nejakou univerzalni PCI desku. Mozna kdyby se
nas naslo vice, stalo by za to oslovit nejakeho vyrobce PCB. Ja bych podle
ceny mel o par kusu zajem a kdyby se deska propagovala (treba na
nejctenejsim hw webu www.mcu.cz :)))), J.Rehak promine :)) ), urcite by se
to vyplatilo i kratkodobe vyrobci. Zatim jsme si ale desku nikdy nenechal
delat, spise bych pockal na nekoho kdo by to spunktoval a prizivil bych se
:)))))
Hezky den, Simon Cihelnik