Mirne OT - UV znackovac

zaloha zaloha
Středa Březen 17 14:35:29 CET 2004

Zdravim

taky planuju univerzal PCI kartu
neni problem ji navrhnout  rad se toho ujmu
rad uvitam nejake pripominky  k jejimu provedeni  jako velikost karty , TP
pro pripojeni log. analyzatoru, vyvedeni napajeni
vystupni konektor ?, reset ?,oddeleni ? a podobne
vyroba by nemela byt problem vyrobcu PCB je u nas dost a pokud by se udelala
2 vrstva zlacena maska tak cena se
 muze pohybovat okolo 500 pri 10 kusech

David Kucera
 Vyzkum a vyvoj HW