Stenice

Tomáš jelínek toje

From: Tom?? jel?nek
To: hw-news@list.gin.cz
Sent: Friday, August 30, 2002 4:34 PM
Subject: Re: Stenice

Tak uz jsem to postavil a funguje to docela dobre (autor neprehani tech 1300m je realnych) - scan autoradia to naladil 500m od vysilace. Myslim, ze je to celkem slusne. Stenice, ktere jsem stavel driv autoscan nebral. Jen mne v to nejak praska!? Ale jinak je to dost dobry - chtnu to v cele vesnici.

Mam to pripojene na vystup ze zvukovky a Winamp tam haze jednu MP3 za druhou.

Tomas Jelinek