ochrana a rozsireni paralel portu

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 14:33:54 CET 2004

Ahoj,

dost mi to pripomina jeden clanok v jednom velmi starom AR, bolo tam
popisane rozsirenie pre ZX81. Ale princip zostane asi stale ten isty, latche
a buffre.
Urobit to s 8255 je asi najlepsie riesenie, ale treba si premysliet
ovladanie na par. porte.

A.

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com