Re(2x): datasheet

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:33:53 CET 2004

Hello vicek,

pond?l?, 8. dubna 2002, you wrote:

Me to nejak nechce vypinat. Vybiju NiCd akumulatory v baterce az skoro
do zhasnuti, zacnu je nabijet. Dioda blika tak jak ma, cca 2h. Potom
se delka blikani (sviceni) prodluzuje, a dioda cca 8s sviti, a potom
kratce zhasne, a zase 8s sviti, a tak stale dokola. Podle navodu by
mela svitit trvale. Cim to muze byt ?

vrocc> Naprosto bez problemu. Vypina naprosto spolehlive oba typy.
vrocc> Dokonce v DS  jsou uvedeny oba typy aku. Navic si myslim ze i
vrocc> NiMH ma prakticky stejne -deltaU. Pouzivam do digitaku Sanyo
vrocc> NiCd 1000 a NiMH 1600. Nabijeci proud mam napevno  na 650mA a
vrocc> prvni jsou nabite za 2h a druhe 3:15h. Nekolikrat jsem se
vrocc> nachomytnul primo k vypnuti a baterie jsou tak akorat ze skoro
vrocc> nepoznate ze  jsou vlazne. Takze asi opravdu vypina ve spravnou
vrocc> dobu. Po dobu nabijeni  jsou baterie studene a az tesne pred
vrocc> vypnutim se malinko ohreji jak jsem  psal.

vrocc> Jen je treba dat ten delic malinko tvrdsi jinak ma nekdy na nem nakmitavat
vrocc> nejake rusaky a pak to nahodne vypina nabijeni.

--

Ales Filip    <alesfilip@quick.cz>
Kutna Hora    Czech Republic