OT: Prijimaci pohovor

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:33:53 CET 2004

Nabor a vyber zamestnancu je dulezita a mozna nejdulezitejsi otazka
rizeni kazde firmy, takze je docela dobre si sehnat literaturu, hlavne
v anglictine se o tom pise docela dost. Asi bych se vsadil na dve
kola - jednak nejaky vstupni filtr na lidi, kteri jsou uplne mimo
(treba test s nekolika uplne elementarnimi otazkami) a pak rozhovor na
predem pripravene odborne tema.

Ales Prochaska