Novy moderator konference - ZMENA PRAVIDEL

AURO auro
Středa Březen 17 14:33:36 CET 2004

TO je sice p?kn? (prost?ednictv?m HWjsem zakoupil n?kolik ?mejd? pro IR
komunikaci, jen? jsou mi k ni?emu) ale budi? /nesezn?mil jsem se
"spr?vn?" s podm?nkami. Jak ale budete regerovat na A2002???  vast ist
dast???66

Stanislav Holecek p??e: