Novy moderator konference - ZMENA PRAVIDEL

AURO auro
Středa Březen 17 14:33:35 CET 2004

jak jsem ji? p?edeslal AR m?m od roku 1967 a sb?rku jsem doplnil vyd?n?m
z doby p?ed. M?M zejm?na katalog prastar?ch elektronek a tester z roku
1928 na elektronky. Na n?kter? m? invekce nahl?dn?te na
http://www.reflex.cz/Clanek19831.htm

Jakub Ladman p??e: