SMZ 375

auro auro
Středa Březen 17 14:33:35 CET 2004

Ahojte,

rad by som sa spytal tunajsieho osadenstva na nasledovnu temu a to na
prijimaci pohovor. Nezaujima ma ako sa ma spravat potencionalny uchadzac o
post vo firme zaoberajucou sa vyvojom a vyrobou elektroniky, skor to ako by
ste sa spravali ako zamestnavatelia. Ako by ste zostavili pohovor a ake
kriteria by ste pri volbe toho ci onoho uchadzaca zohladnili? Predpokladam,
ze velka vacsina prispievatelov su "one-man" firmy ale aj napriek tomu rad
by som sa na to spytal.
Ako inspiracia mi posluzila podobna tema na inej konferencii.

Prajem pekny den,
A.