ADMIN Re: OT: Prijimaci pohovor

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 14:33:35 CET 2004

Vazeny p. administrator,

kedze som zacal tuto temu, chcel by som Vas touto cestou poprosit o trochu
trpezlivosti. Viete ja osobne si myslim, ze je rozdiel medzi tym, kvoli comu
ste bol vlastne ustanoveny do svojho postu a dnesnou debatou.
Viem, ze niektore reakcie, ktore tu odzneli su trochu mimo a chyta sa za
slovicka, co Vas ako moderatora, aj aj mna trochu mrzi. Myslim si vsak, ze
tu odzneli aj nazory velmi prospesne a inspirujuce. Mozno sa Vam zda, ze
dana tema s HW na prvy pohlad asi moc docinenia nema. Ja si vsak myslim
pravy opak, a ak sa trochu zamyslite, urcite sam najdete to, co Vam asi na
prvy pohlad uniklo.

Dakujem Vam vopred za Vase pochopenie a ostavam s priatelskym pozdravom,

A.