Ruseni

auro auro
Středa Březen 17 14:33:35 CET 2004

To je jednoduch? rada na nic. CO!!! nebo KDO!!! zp?sobuje to ru?en????.  Kudy se ????????  Co p?smov? propusti?? Co blokovac? filtry v nap?jen? jednotliv?ch za??zen???? atd je moc mo?nost?! Ty kond?ky pouze odstran? ss slo?ku vyrovn?vac?ch proud? v soustav?, ale ne?e?? p???inu probl?mu.

pavel prochazka p??e: